woensdag, oktober 25, 2006

Bertje koopt kleren

Nu moet het toeval dat ondergetekende in plaats van Bert Bertje genoemd wordt, hoewel hij binnen een week 23 lentes zal tellen. Dit heeft ook gevolgen voor het kopen van textiel. Bertje ziet namelijk zeer veel mooie kleren hangen die hij dolgraag zou willen kopen en dragen. Maar het aanbod voor Bertje wordt beperkt door zijn tengere gestalte. Niet dat ik er van wakker lig, want het is eigen aan mijn persoon. Maar het brengt tijdens winkeltijden toch wat kleine frustraties met zich mee.

En toch.. na al die jaren heb ik mezelf, en met behulp van de mama, een nieuwe vaardigheid aangeleerd. Ik kan namelijk via een speciale natuurlijke zoekfiltermachine redelijk gericht naar kleren zoeken die me aanstaan en toch mijn maat zijn.

XS is de maat van T-shirt, longsleeve, trui en 30/28 is de maat voor de broeken. 30/30 of 30/32 gaat ook, want dan zorgt de mama binnen de twee dagen voor een verkorte versie.

Resultaat voor vandaag: 1 broek, 2 truien en 1 longsleeve
Vrijdagvoormiddag vindt de tweede zoekactie plaats

Buiten de kwestie: 1 CD aangeschaft
Tja ik kan het niet laten. Ach ja, hij stond op mijn lijstje:
Admiral Freebee - Wild dreams of new beginnings

...wild dreams of new beginnings...Mja

adios!

Geen opmerkingen: