vrijdag, oktober 06, 2006

Bertje's vrijdag 06/10/06

Hey folks,
Ik blijf het bloggen toch al een paar dagen volhouden. Wie had dat gedacht? :-)

Eerst even over donderdag...
Niet veel soeps: zware dag op het werk, 's avonds de intentie om naar de teachers-afterschoolparty in de Petrol te trekken naar aanleiding van de wereldleerkrachtendag. Maar het openbaar vervoer slaagt er tot op heden op geen enkele manier in om mensen tot ergens binnen een straal van twee kilometer van deze club te voeren. En daar kan ik ze geen ongelijk in geven want dat ligt zo achterin, jongens toch. Daarbovenop regende het heel de tijd. Geen goesting om twintig minuten door de regen te paraderen om doorweekt aan te komen bij een stel zatte leerkrachten. Dan heb ik me maar in mijn luie zetel geplaceerd om aldaar enkele uurtjes later in slaap te vallen.

Na het werken vandaag even op de Turnhoutsebaan van de tram gestapt om een paar fietsen te bewonderen in de plaatselijke fietsenwinkel. Ik heb nog een fiets nodig en ik heb er een paar op 't oog. Iedereen kent wel de zeer populaire "cruisers". Deze fietskes heben ook mij kunnen verleiden, maar...schijteduur!! dus toch nog eerst wat nadenkwerk voordat ik tot een beslissing overga. Klik
hier om ze te bekijken (klik electra,phat,madwagon,schwinn,felt) . fingerlickin' nice!!!

De kapper(in volksmond "kwaffer") ontving me een half uurtje later hartelijk en guess what...hij wou nog mijn haar knippen ook! Hogentijd was het, want ik zag er niet meer uit. De Italiaanse coiffeur "Salvatore" op de Paardenmarkt heeft daar voor een zeer democratische prijs meteen korte metten mee gemaakt .

Via msn het goede nieuws ontvangen van mijn ex-vriendin Elle dat ze een appartementje gevonden heeft en ik ben daar voor haar oprecht zeer blij om! Ik wens ze veel plezier met inrichten, want daar is ze zowat aan verslaafd. Veel succes met je nieuwe woonst Elle! Break a leg!

Het weekend is begonnen en dan halen we altijd het hardere werk uit de platenkast om snoerhard door de stereo te laten knallen. Straks een pintje pakken met buddies Marijn en Nick in deze mooie stad. Zou het, zoals altijd op vrijdagavond in Antwerpen, "wat later worden dan verwacht?" Naaaaaa... ;-)


Yiiihaaaa..weekend!!

Geen opmerkingen: