woensdag, oktober 04, 2006

Bertje's woensdag 04/10/06

Earthquake?? Tijdens mijn werk voor school deze namiddag werd ik enkele malen bijna van mijn bureaustoel geknetterd door schrikwekkende trillingen! Mogelijke oorzaak van dit euvel is, denk ik, dat het godganse Falconplein openligt voor werken aan de rioleringen of zoiets..ach ja..na enkele schokken was ik het bijna gewoon, hoewel de eerste toch wreed onrustwekkend was: ik bevond me precies in het epicentrum!! ;-)
Een uurtje later viel de elektriciteit uit. huh?

Gelukkig was het probleempje snel opgelost, want ik had een tv-avondje gepland voor vanavond! Dit had ik besloten nadat ik deze morgen mijn lijfblad Humo had geraadpleegd om te zien welke brol er vanavond weer op tv is. Het bleek een meevaller te zijn! Zie playlist van vandaag.

Vandaag opgemerkt: regenbuien, frisse wind, koud in de klaslokalen, een dikkere trui bovengehaald,... Ik denk dat we vertrokken zijn! By the way, de herfst is nu niet bepaald mijn favoriete seizoen. Bon, ik kruip lekker warm onder de dekens met wat easy music en een boekje over jawel, de basgitaar :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb da earthquake gevoel meestal in het weekend.. Misschien komt het dan van den kater / zat zijn..? :)