woensdag, oktober 04, 2006

playlist 04/10/06

MUZIEK
- The Rolling Stones: Exile on Main Street
- Grandaddy: Sumday
- Johnny Cash: American V: a hundred highways
- The Rolling Stones: Voodoo Lounge
- Green Day: American Idiot
- Mike Ness: Cheating at Solitaire
>>Mike Ness (Social Distortion) vind ik nog altijd een aanrader voor iedereen! Ook al klinkt zijn zang soms wat eentonig en is de man niet meer in staat één woord goed te articuleren, zijn gevoelens liggen er wel prat op! Heartaches alom...MikeNess en vrouwen, het zal nooit een goede combinatie zijn. Beetje aansluitend bij mijn leefwereld momenteel ;-) . Maar hey: don't think twice, it's allright! Het komt wel goed Bertje!


TV
- Tragger Hippy @ kanaaltwee
- Lost in translation @ canvas
>> Bill Murray en de wondermooie Scarlett Johannsson zetten puike acteerprestaties neer. Een film die me het nog duidelijker maakt hoe moeilijk het wel niet kan zijn voor sommige van mijn leerlingen. Maar amper een taalbad hebben in een maatschappij waar er toch heel wat van hen verwacht wordt. Je snapt maar amper iets van de taal/cultuur, maar je moet je er wel zoveel mogelijk naar schikken. Lastige opdracht! Wederom respect!
Langs de andere kant brengt de film me stof tot nadenken rond prioriteiten stellen omtrent je werk, je passies en de liefde.

Geen opmerkingen: